FRASES & FOTOGRAFÍA
dimecres, 15 de febrer del 2012
Yo no soy mala, es que me han dibujado así.
Jessica Rabbit
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada