diumenge, 10 de juny del 2012

Era un pintor...
Un pintor que solo utilizaba el rojo.
Jaime Lannister (refiriéndose a Ser Barristan Selmy) 
(2ª temporada Juego de Tronos) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada