FRASES & FOTOGRAFÍA
dimarts, 4 de setembre del 2012
Te pido tan poco... tan solo témeme, ámame y yo seré tu esclavo...
Jareth, Dentro del laberinto.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada